top of page

Częstochowa 17.09.2017 - Pielgrzymka Ludzi Pracy"

"Tego roku nie jadę, lecz jadącym dam radę", tak chciałbym rozpocząć ten krótki felieton z Pielgrzymki Ludzi Pracy do Częstochowy Oddziału Wołomin w dniu 17.09.2017.

Oczywiście pielgrzymka odbyła się w ustalonym terminie i to liczniejsza niż zazwyczaj, bowiem w sile 58 osób nie licząc dwóch kierowców, koniecznie potrzebnych do przewiezienia tak dużej liczby osób.

Bardzo duży wkład w zorganizowaniu dzisiejszej pielgrzymki miała kol. Irenka Sikorska, która swoim sposobem w krótkim czasie potrafiła skłonić do wyjazdu połowę uczestników eskapady.

Piszę te słowa w czasie, kiedy jeszcze pielgrzymi nie powrócili do Wołomina i są jeszcze w drodze ok. 120 km od Wołomina.

Powrócę jeszcze do pierwszych słów felietonu, które zacytowałem za A. Mickiewiczem i postaram się trochę usprawiedliwić.

Nie jadę na pielgrzymkę w tym roku z tego powodu, że akurat w tym dniu mój syn Paweł obchodzi 1 rocznicę swojego ślubu i taka uroczystość nie pozwoliła mi być w dwóch miejscach jednocześnie - mówiłem o tym fakcie pielgrzymom w Wołominie, kiedy przyjechałem pod Dom Kultury aby się z nimi pożegnać.

Zrobiłem wtedy kilka zdjęć słabej jakości, ponieważ o godz. 4.40 było jeszcze ciemno i przy kiepskim oświetleniu tylko takie mi wyszły.

Żałuję, że nie mogłem być obecny jeszcze w innym w miejscu, które zaplanowaliśmy zwiedzić dzisiejszego dnia ,nie licząc obecności na Mszy Świętej w Częstochowie. Miejscem tym była Złota Góra i Park Miniatur Sakralnych - raz już tam byliśmy, a ponieważ w" Parku" ciągle przybywa nowych obiektów, postanowiliśmy przybyć tu ponownie.

Jeżeli z dzisiejszych uroczystości ktoś zrobił jakieś zdjęcia i prześle mi na moją pocztę, to ja natychmiast umieszczę je na stronie Oddziału Wołomin, a tymczasem zamieszczam te którymi dysponuję.

Jeszcze raz bardzo dziękuję swoim koleżankom i kolegom z Oddziału Wołomin za włączenie się w pracę organizacyjne:

- kol. Irenie Sikorskiej

- Pani Annie Winnickiej Kucharek,

- kol. Zosi Wojteckiej z KZ "S" WZE Zielonka,

- Panu Mirosławowi Syrówce - prezesowi firmy transportowej "Przewozy Autokarowe Krajowe i Zagraniczne" oraz wszystkim uczestnikom, a w szczególności związkowcom.

Józef Radzio

-


Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page